21

Prosta historia, po której dzień mógł nabrać sensu:

http://elpais.com/elpais/2015/11/04/estilo/1446639001_808482.html?id_externo_rsoc=FB_CM

„Kiedy zastanawiałem się, w które miejsce głowy przyłożyć lufę pistoletu, przybiegł mój pies Beau Jack i zaskomlał. Wtedy popatrzyłem mu w oczy, on popatrzył w moje – i zrozumiałem, że chce mi powiedzieć: Kto zatroszczy się o mnie?. Naraz zdałem sobie sprawę, że nie warto umierać – mówi Rourke”.

Ale dzień sensu nie nabrał, wystarczyło wczytać się w całość artykułu, zobaczyć to:

Eating Happiness

Skomentuj

