1597

Poranny szron w połączeniu z porannym słońcem – zabójcze połączenie, mieszanka wybuchowa dla mojego mózgu. Przypominają się dawne poranki, kiedy spoglądałem na poranny szron z porannym słońcem przez okno mieszkania, w którym było inaczej. Przypominają się inne poranki z porannym szronem w połączeniu z porannym słońcem.

Mógłbym coś zrobić.

Mógłbym żebrać o polubienia. Mógłbym utworzyć stronę na facebooku, na przykład: Słoń, który mówi: Miło Cię znowu widzieć, na którą codziennie wrzucałbym to samo zdjęcie słonia, który mówi: Miło Cię znowu widzieć. Założę się ze sobą, że słoń, który w zastępstwie mnie mówiłby: Miło Cię znowu widzieć, zostałby polubiony. Założę się ze sobą, że wiele osób polubiłoby reprezentującego mnie słonia, który mówi: Miło Cię znowu widzieć.
Cóż z tego, skoro do tej pory nie polubiłem siebie?

Skomentuj

