32951280099

Miskę plastikową białą i czerwoną zostawiłem wczoraj przy łóżku, w ten właśnie sposób, przez przypadek, miska ustawiona przy łóżku stała się miską przeznaczoną dla światła. Rankiem światło wpadające ze świata otarło się o brzeg miski przeznaczonej dla światła, tworząc w moim mózgu tak zwane wrażenie zmysłowe. Leżąc w pozycji bocznej, już od wielu godzin ustalonej, odebrałem zmysłem wzroku odbicie jakie pozostawiło na brzegu miski światło wpadające ze świata. Biel plastikowa, pomyślałem. Czerwień przeznaczona dla mnie, dla mojego wzroku, pomyślałem. Miska przeznaczona dla światła, przyszło mi naraz do głowy. Leżąc na boku, obserwując światło wpadające ze świata, a w następnej, chociaż trudnej do dostrzeżenia kolejności (prędkość świata), ocierające się o brzeg plastikowej miski, a tym samym, odnosząc tak zwane wrażenie zmysłowe, w mojej samotnej, ułożonej na boku głowie krystalizowało się sformułowanie, które po wykrystalizowaniu skwapliwie wykorzystałem, wykorzystuję i wykorzystywał będę w przyszłości: miska przeznaczona dla światła.

Skomentuj

