61305790721611600

Nie odpowiada mi forma przekazu, która stara się wywrzeć na mnie presję, filmy w których gwałtowne cięcia i chaotyczne ruchy kamery mają za zadanie zaburzyć mój naturalny tok rozumowania, gdzie sceny są tylko wykrzyknikami, a obrazy zmieniają się w ułamku sekundy nie pozostawiając miejsca na myślenie. W ten sposób działa amerykańskie kino nastawione na odbiorcę pozbawionego własnego zdania, podporządkowującego się bez wahania działającym na niego bodźcom, tak – w sensie (bezsensie) ogólnym – działa polska telewizja. Trzymam się z dala od głównego nurtu wiadomości.

Internet?

Pierwsza wiadomość, która z rana dociera do mojego mózgu, pognębia mnie na cały dzień. Wystarczy przeczytać.

Skomentuj

