679891637638612000

W jakiej części mam jeszcze być, a w jakiej nie. To nie jest pytanie, to istotne stwierdzenie, które musi padać. Bo czy wypada w ogóle.

Prawdopodobnie wypada, chociaż coraz rzadziej, przesuwam się raczej w stronę rozpaczliwości, wiem jednak, że nawet rozpaczliwość, odrażająca dla większości, bywa dla nielicznych pomocna. Dla mnie. Dla mnie pomocna była wielokrotnie. Wielokrotnie obserwowałem rozpaczliwość innych, karmiłem się bezwstydnie cudzą rozpaczliwością, wyciągając z niej wnioski. Dla siebie.

Skomentuj

